REKLAMA NA POJAZDACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ

Duża powierzchnia + wysoka mobilność =  najwyższa widoczność i efektywność działań reklamowych. Teraz komunikacja miejska może być równocześnie prywatnym komunikatorem Twojej marki czy produktu. 

Taka reklama pracuje dla Ciebie zgodnie z rozkładem metra, tramwaju czy linii autobusowej. Wykorzystaj ich regularność, bo powtarzalność komunikatu to jeden z gwarantów jego sukcesu. Poza tym dzięki dużej powierzchni wartość każdej wydanej złotówki wydanej na grafikę reklamową rozciągnie się proporcjonalnie do powierzchni reklamowej. Z doświadczenia i ze słyszenia potwierdzamy - odzew na taką reklamę jest gwarantowany.

ŚRODKI KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ JAKO NOŚNIK REKLAMY

Regionalni przewoźnicy chętnie udostępniają powierzchnie pod reklamę. Im więcej i częściej decydujesz się na taką reklamę, tym większe rabaty możesz wynegocjować. Usługę wyklejania reklamy mobilnej z wykorzystaniem komunikacji miejskiej świadczymy na terenie całej Polski. Reklamę na komunikacji miejskiej organizujemy kompleksowo - wymiarujemy, przygotowujemy projekty, robimy wydruki, które odpowiednio zabezpieczamy i wyklejamy reklamę na pojazdach. Jesteśmy wyposażeni w pełni mobilny sprzęt do oklejania pojazdów, dlatego realizacje przeprowadzamy na terenie całego kraju.

 

Przygotujemy dla Państwa:

- REKLAMA NA AUTOBUSACH

- REKLAMA NA TRAMWAJACH

- REKLAMA NA TAKSÓWKACH

 

Możliwości oklejania:

1. Całopojazdowe
W tym wypadku grafika obejmuje maksymalną możliwą powierzchnię, czyli obie burty, szyby i tył, z wyłączeniem przodu. Łącznie to ok. 100 m² reklamy

2. Back
Czyli oklejanie tyłu bez szyby, na powierzchni ok. 1 m²

3. Full back
Oklejanie całego tyłu, dające najlepsze efekty i widoczność; obok reklamy na tylnej szybie, jest to najczęściej wybierana forma reklamy

4. Busboard
To reklama w formie prostokąta na boku, na którym nie ma drzwi, obejmująca również szyby

5. Dualbusboard
To reklama wyklejana jest na autobusach przegubowych na burcie, na której nie ma drzwi. Ta forma reklamy obejmuje również szyby